راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

صفحه اصلی > راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

مراحل نام نویسی در همایش
- از منوی ثبت نام در همایش و ارسال مقاله، گزینه سامانه کاربران همایش را انتخاب کنید.
- در صفحه باز شده، گزینه ثبت نام را انتخاب نموده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از این مرحله، ایمیلی حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال می گردد. 
- به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید. 
- با کلیک بر روی لینک فعالسازی به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود به صفحه کنترل پنل کاربران می شوید. در آنجا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید. 

توضیحات اولیه در مورد ارسال یک مقاله جدید
- قبل از اقدام به ارسال مقاله، حتما راهنمای نگارش مقالات موجود در سایت همایش را مطالعه نمایید! 
- هر مقاله می بایست شامل یک فایل چکیده مقاله و یک فایل اصل مقاله با فرمت zip باشد. به هیچ عنوان این دو فایل را با یکدیگر ادغام نکنید! چرا که موجب عدم تایید مقاله شما خواهد شد. 
- در هر دو فایل zip چکیده و اصل مقاله می بایست حتما فایل تایپ شده مقاله با فرمت microsoftword موجود باشد. 
- در صورت امکان یک نسخه pdf نیز از فایل تایپ شده خود تهیه کنید و در کنار فایل تایپ شده با هم zip کرده و ارسال نمایید. 

نحوه ارسال اصل مقاله 
- توجه داشته باشید که در فرم ارسال مقاله شما می توانید تنها چکیده مقاله خود را ارسال کنید! 
- برای ارسال اصل مقاله خود پس از تکمیل فرم ارسال مقاله و ثبت آن، به منو وضعیت مقالات رفته و از آنجا اقدام به ارسال اصل مقاله خود نمایید. 
- شما تا پایان مهلت تعیین شده جهت ارسال مقالات فرصت دارید که اصل مقاله خود را ارسال کنید.